.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه: عملیات تلافی جویانه انجام می شود

فرمانده كل سپاه گروهك‌ ريگي را تحت حمايت دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا، انگليس و پاكستان دانست و گفت: بايد با عوامل پشت صحنه اين حادثه تروريستي به طريق مقتضي و تلافي‌جويانه برخورد شود.

به گزارش فارس سردار سرلشكر محمد‌علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران صبح امروز در حاشيه مراسم معارفه رئيس جديد سازمان بسيج مستضعفين در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تروريستي روز گذشته در جنوب شرق كشور كه منجر به شهادت جمعي از فرماندهان سپاه، سران عشاير و مردم شد اظهار داشت: مداركي از طريق دستگاه‌هاي امنيتي ارائه شده است كه طبق اين مدارك مشخص مي‌شود گروهك خبيث ريگي تحت حمايت سازمان اطلاعات آمريكا، انگليس و متاسفانه دستگاه اطلاعاتي پاكستان است و برنامه‌هايش با دستورات آنها اجرا مي‌شود.

جعفري خاطر نشان كرد: هياتي از طرف جمهوري اسلامي ايران به پاكستان مي‌رود و اين مدارك را به آنها تحويل خواهد داد تا بدانند كه جمهوري اسلامي از اين حمايت آنها مطلع است و از آنها مطالبه دارد.

وي همچنين در خصوص نوع برخورد با عوامل پشت صحنه اين حادثه تروريستي گفت: البته اين برخورد بايد از طريق مقتضي و تلافي‌جويانه باشد كه اميدواريم در وقت مقتضي بتوانيم اين امر را انجام دهيم.

فرمانده كل سپاه همچنين پيام بزرگ اين حادثه تروريستي به جهانيان را آمادگي سپاه و بسيج از فرماندهان تا پاسداران و جانفشاني براي دفاع از انقلاب و آرمان‌هاي امام و شهدا دانست و افزود: استكبار جهاني بايد بداند كه با اين گونه اقدامات راهي از پيش نمي‌برد به فرموده امام هر چه ما را بكشند ملت ما در راه خود مصمم‌تر خواهد شد.

سرلشكر جعفري همچنين با بي نظير توصيف كردن اقدامات سردار شهيد نورعلي شوشتري طي 6 ماه گذشته در جنوب شرق كشور گفت: البته بايد از سال‌ها پيش از ظرفيت عشاير و قبايل منطقه براي حفظ امنيت آن استفاده مي‌شد كه در همين رابطه شاهد بوديم كه سران اين قبايل از اين موضوع استقبال كردند و اين سياست سپاه در ايجاد امنيت جنوب شرق كشور موثر بود.

وي با بيان اينكه در منطقه جنوب شرق به سمت يك امنيت پايدار مي‌رويم اظهار داشت: اينكه كساني كه با دست زدن با عمليات انتحاري موجب شهادت فرماندهان ما شده‌اند هنر نيست چرا كه اين اقدامات در هر كشوري و با هر ضريب امنيتي مي‌تواند اتفاق بيافتد اما آنچه روشن است عملكرد مناسب سپاه در اين منطقه بود كه آنها را مجبور به چنين كاري كرد.

فرمانده كل سپاه همچنين سردار شوشتري را علي‌رغم سن بالا داراي يك روحيه جوان و بسيجي براي انجام ماموريت‌‌هاي سپاه دانست و گفت: جانشينان اين عزيزان به خوبي راه آنان را ادامه خواهند داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.